Klantenservice

Bezoekadres:

Kraaltjes van Renate
Passage 42
4701 AP Roosendaal


Openingstijden:

Ma 13:00 - 17:00 uur
Di GESLOTEN
Woe 13:00 - 17:00 uur
Do  10:00 - 17:00 uur
Vrij  10:00 - 20:00 uur
Za 10:00 - 17:00 uur



Contact informatie:
0165 329503 (bereikbaar tijdens openingstijden winkel)
M 0628565517 (buiten openingstijden graag via Whatsapp)
E info@kraaltjesvanrenate.nl


KvK-nummer:  20119589
BTW-nummer: NL.81.53.79.456.B01

Rekeningnummer: 52.61.91.538 tnv Renate Jewels VOF
IBAN NL04 ABNA 0526 1915 38
BIC  ABNANL2A


   

F.A.Q:

  

1. Bestellen

  
1.1  Hoe plaats ik een bestelling?
  
  • Plaats het product in de winkelwagen door op de "in winkelwagen" knop te klikken. Hierna kun je de bestelling afronden of verder winkelen. Je kunt de producten in je winkelwagentje altijd wijzigen of verwijderen.  
  • Stap 1: Klik vervolgens op "KOPEN" om te gaan betalen. Indien je al eerder een account aangemaakt hebt, kun je nu inloggen. Heb je nog geen account, dan kan je er meteen voor kiezen op je gegevens op te slaan. Maar je kan de bestelling ook zo afronden. Je kan een afwijkend factuur- en afleveradres invullen, maar we sturen de factuur met de bestelling mee. Wil je de bestelling als cadeautje laten verzenden, geef dit dan bij de opmerkingen aan.
  • Stap 2: Hier kiest u de gewenste verzendmethode.

Verzendkosten NL 

Besteding: Verzendkosten:
onder €10 €1,99
€10 - 24,99 €0,99
vanaf €25 GRATIS
Track & Trace €2,95
Track & Trace vanaf €50

GRATIS

 

Track & Trace pakket

€4,95

Verzendkosten België:

Besteding: Verzendkosten:
onder €10 €1,99
€10 - 24,99 €0,99
vanaf €25 GRATIS
Track & Trace Bpost €3,95
Met PostNL

€3,95

Met T&T PostNL

€5,95

  • Stap 3: Kies de gewenste betaalmethode. U kunt kiezen voor iDeal, MisterCash, Paypal, achteraf betalen of vooraf overmaken. Bestellingen die voor 12:00 uur 's middags geplaatst en betaald zijn worden gewoonlijk dezelfde dag nog verzonden. Je mag de bestelling ook zelf op komen halen, gebruik dan de code "AFHALEN". 
   
1.2  Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling wat nu?

  
Een foutje kan altijd gemaakt worden. Neem zo snel mogelijk contact op. Het snelste gaat dat via Whatsapp op 0628565517. Als de order nog niet verwerkt is kunnen we artikelen wijzigen of toevoegen.


1.3  Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

  
Je kunt bestellingen ophalen op ons bezoekadres:
Passage 42
4701 AP Roosendaal
Bestellingen die 's morgens geplaatst worden kun je hem op zijn vroegst aan het eind van dezelfde dag ophalen. Let wel op onze openingstijden. Wil je eerder langs komen, neem dan contact op.
   
1.4  Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
   

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Geen bevestiging ontvangen? Kijk eerst tussen de spam. Geen email, dan zou er nog een fout in je email adres kunnen staan. Wij kunnen je email adres aanpassen.

2. Betalen

  
2.1  Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  
  • iDeal of MisterCash: Veilig betalen via internetbankieren via uw eigen bank. 
  • Paypal: U kunt met uw Paypal account betalen, indien u uw creditcard aan uw Paypal account gekoppeld heeft kunt u ook met uw creditcard betalen.
  • Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen. Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.
  • Achteraf betalen met Klarna.

  
3.  Bezorgen

  
3.1  Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
  

Verzendkosten NL en BE

Besteding: Verzendkosten:
onder €10 €1,99
€10 - 24,99 €0,99
vanaf €25 GRATIS
Track & Trace €2,95
Track & Trace vanaf €50

GRATIS

 

Track & Trace pakket NL

€4,95


  
  
3.2   Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij doen iedere werkdag van maandag tot vrijdag (muv dinsdag) ons best om alle bestellingen nog dezelfde dag te verzenden. Bestel je op vrijdagavond, zaterdag of zondag? Dan wordt de bestelling op maandag verzonden, omdat PostNL helaas geen post meer verwerkt in het weekend.

Belgische zendingen worden met Bpost verzonden. Deze bestellingen worden 2x per week verzonden. Op dinsdag en donderdag.  

Voor de bezorgtijden zijn wij geheel afhankelijk van PostNL. 95% van de post wordt de volgende dag bezorgd. Heb je gekozen voor betaling via overschrijving dan word je bestelling verzonden als de betaling binnen is. 

3.3  Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem een dag later niet binnen.
 
 

Helaas hebben wij geen enkele invloed op de bezorgtijden van PostNL. Heeft u een bestelling echt de volgende dag nodig, dan adviseren wij u om de bestelling met de pakketservice te laten versturen. Heeft u de bestelling na een aantal dagen nog steeds niet in huis, neemt u dan contact op met de klantenservice. Het kan echter wel tot 8 dagen duren voordat PostNL bestelling bezorgd.
 

4.  Retouren


4.1  Kan ik mijn bestelling retourneren?

 
Ja, je kunt je aankoop geheel of gedeeltelijk binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd terugsturen. Op maat gemaakte producten zoals ballchain, jasseron, leer en koord kunnen niet geretourneerd worden. Breng ons altijd eerst via de mail op de hoogte van een retour, zodat we de retour snel kunnen verwerken. Het aankoopbedrag wordt binnen 30 dagen terug betaald. We betalen de bestelling uit zoals er ook betaald is (heb je met paypal betaald, dan storten we ook via paypal terug).
  

4.2  Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
   

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor eigen rekening. Je mag onze envelop gebruiken om de bestelling terug te sturen, maar zorg er wel voor dat de envelop goed dichtgeplakt is en voldoende gefrankeerd. Is je bestelling onvoldoende gefrankeerd, dan verrekenen we deze kosten met het retour bedrag.
  

4.3  Ik wil graag een aantal artikelen ruilen.
  
Artikelen kunnen alleen na overleg geruild worden. Op deze manier kunnen wij de artikelen snel voor je omruilen.   
   

4.4  Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
   

Neem contact op met de klantenservice (bel, mail of via whatsapp) dan proberen wij het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Heb je beschadigde artikelen ontvangen stuur ons dan een foto, dan kunnen wij zo snel mogelijk nieuwe producten toesturen.