1.1 Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Verzendkosten NL
| Kleine bestelling |
|
|
|
€2,49 | |
| Brievenbusdoosje |
|
|
| Brievenbusdoosje met Track&Trace | € 3,49 | |
| Track&Trace Pakket (vanaf €25) |
€ 3,95 |
|
| Track&Trace (van €5 tot €25) |
€5,95 |
Niet alle artikelen passen door de brievenbus. Denk bijvoorbeeld aan de kralenborden, opbergdoosjes of rollen nylon koord. Ons systeem bepaalt automatisch of een pakketje door de brievenbus past.
Kleine bestellingen passen met een envelop door de brievenbus en kunnen voor €1,49 verzonden worden. Staat de optie envelop er niet tussen, dan passen jouw artikelen niet in een envelop.
Verzendkosten België - Track & Trace Pakket
Alle pakketjes naar België gaan alleen nog met Track&Trace via PostNL.
| Track & trace pakket bij besteding €5-€15 | € 6,95 |
|
|
€ 5,95 |
|
|
€2.95 |
|
|
gratis |
1.2 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij doen iedere werkdag van maandag tot vrijdag (muv dinsdag) ons best om alle bestellingen nog dezelfde dag te verzenden. Bestel je op vrijdagavond, zaterdag of zondag? Dan wordt de bestelling op maandag verzonden, omdat PostNL helaas geen post meer verwerkt in het weekend.
Voor de bezorgtijden zijn wij geheel afhankelijk van PostNL. 95% van de post wordt de volgende dag bezorgd. Heb je gekozen voor betaling via overschrijving dan word je bestelling verzonden als de betaling binnen is.
1.3 Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem een dag later niet binnen.
Helaas hebben wij geen enkele invloed op de bezorgtijden van PostNL. Heb je een bestelling echt de volgende dag nodig, dan adviseren wij je om de bestelling met de pakketservice te laten versturen. Heb je de bestelling na een aantal dagen nog steeds niet in huis? Neem dan contact op via e-mail, via whatsapp op 0628565517 of bel naar 0165-329503. Het kan echter wel tot 8 werkdagen duren voordat PostNL een brievenbus bestelling bezorgd.
2.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan de retour zelf aanmelden via deze link: https://account.kraaltjesvanrenate.nl/
Voor het aanmelden heb je tot 15 dagen na ontvangst. De retour moet daarna binnen 15 dagen bij ons binnen zijn.
In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd terugsturen. Er zijn een aantal artikelen die speciaal op maat gemaakt/geknipt worden en die zijn dan ook uitgesloten van retour:
Breng ons altijd eerst via de mail op de hoogte van een retour, zodat we de retour snel kunnen verwerken. Het aankoopbedrag wordt binnen 30 dagen terug betaald. We betalen de bestelling uit zoals er ook betaald is (heb je met paypal betaald, dan storten we ook via paypal terug).
2.2 Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor eigen rekening.
Let op! Is je bestelling gratis verzonden en komt je bestelling na de retour onder de €50 terecht. Dan worden de verzendkosten van €3,95 met de retour verrekend.
2.3 Ik wil graag een aantal artikelen ruilen.
Artikelen kunnen alleen na overleg geruild worden. Op deze manier kunnen wij de artikelen snel voor je omruilen. Artikelen die speciaal voor je op maat geknipt zijn (zoals bv. leer, koord of jasseron), kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
2.4 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem contact op met de klantenservice dan proberen wij het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Heb je beschadigde artikelen ontvangen stuur ons dan een foto, dan sturen we je zo snel mogelijk een vervangend artikel op of je krijgt het aankoopbedrag retour!