Een foutje kan altijd gemaakt worden. Bel tijdens openingstijden meteen naar de winkel op 0165329503. Buiten openingstijden gebruik je de chat op de website of stuur je een appje naar 0628565517.
Bestellingen die al ingepakt zijn kunnen niet meer aangepast worden.
1.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Je ontvangt direct een orderbevestiging.
Per order kan je 1 kortingscode of beloning inwisselen. Het is niet mogelijk om meerdere codes is te wisselen.
Heb je per ongeluk punten verzilverd en al een andere korting in je winkelwagentje staan? Dan kan je de code gebruiken voor een andere order. De beloningen blijven in je account staan.
Verzendkosten NL
Vanaf €50 gratis verzonden
| Kleine bestelling |
|
|
|
€2,49 | |
| Brievenbusdoosje |
|
|
| Brievenbusdoosje met Track&Trace | € 3,49 | |
| Track&Trace Pakket (vanaf €25) |
€ 3,95 |
|
| Track&Trace (van €5 tot €25) |
€5,95 |
Niet alle artikelen passen door de brievenbus. Denk bijvoorbeeld aan de kralenborden, opbergdoosjes of rollen nylon koord. Ons systeem bepaalt automatisch of een pakketje door de brievenbus past.
Staat de optie envelop er niet tussen, dan passen jouw artikelen niet in een envelop.
3.2 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij proberen bestellingen dezelfde dag nog te verzenden (muv zondag). Mocht u een bestelling met spoed nodig hebben, dan kunt u altijd even bellen of mailen. Wij proberen u bestelling dan met spoed te verzenden.
Voor de bezorgtijden zijn wij geheel afhankelijk van PostNL en DHL. 95% van de post wordt de volgende dag bezorgd. Heeft u gekozen voor betaling via overschrijving dan wordt uw bestelling verzonden als de betaling binnen is.
Verzendkosten België - Track & Trace Pakket
Alle pakketjes naar België gaan alleen nog met Track&Trace via PostNL.
| Track & trace pakket bij besteding €5-€15 | € 6,95 |
|
|
€ 5,95 |
|
|
€2.95 |
|
|
gratis |
3.3 Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem een dag later niet binnen.
Helaas hebben wij geen enkele invloed op de bezorgtijden van PostNL en DHL. Heeft u een bestelling echt de volgende dag nodig, dan adviseren wij u om de bestelling met de pakketservice te laten versturen. Heeft u de bestelling na een aantal dagen nog steeds niet in huis, neemt u dan contact op met de klantenservice. Het kan echter wel tot 8 dagen duren voordat PostNL bestelling bezorgd.
4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan de retour zelf aanmelden via deze link: https://account.kraaltjesvanrenate.nl/
Voor het aanmelden heb je tot 15 dagen na ontvangst. De retour moet daarna binnen 15 dagen bij ons binnen zijn.
In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd terugsturen. Er zijn een aantal artikelen die speciaal op maat gemaakt/geknipt worden en die zijn dan ook uitgesloten van retour:
Breng ons altijd eerst via de mail op de hoogte van een retour, zodat we de retour snel kunnen verwerken. Het aankoopbedrag wordt binnen 30 dagen terug betaald. We betalen de bestelling uit zoals er ook betaald is (heb je met paypal betaald, dan storten we ook via paypal terug).
4.2 Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor eigen rekening.
Let op! Is je bestelling gratis verzonden en komt je bestelling na de retour onder de €50 terecht. Dan worden de verzendkosten van €3,95 met de retour verrekend.
4.3 Ik wil graag een aantal artikelen ruilen.
Artikelen kunnen alleen na overleg geruild worden. Op deze manier kunnen wij de artikelen snel voor je omruilen.
4.4 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?