Zoeken

FAQ

 

 1. Bestellen

  
1.1  Hoe plaats ik een bestelling?
  
  • Plaats het product in de winkelwagen door op de "in winkelwagen" knop te klikken. Hierna kan je de bestelling afronden of verder winkelen. Je kan de producten in uw winkelwagentje altijd wijzigen of verwijderen.  
  • Stap 1: Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Hier kan je inloggen of doorgaan met afrekenen. Je kan een ander afleveradres opgeven, de factuur kan je downloaden uit de bevestigingsmail. 
  • Stap 2: Hier kies je de gewenste verzendmethode. De verzendkosten gaan op gewicht. Ons systeem geeft automatisch aan welke verzendmethodes je kan kiezen. Verzenden is binnen NL gratis vanaf € 50. 
  • Stap 3: Kies de gewenste betaalmethode. Je kiezen voor iDeal, MisterCash, Klarna of vooraf overmaken. Bestellingen die voor 12:00 uur 's middags geplaatst en betaald zijn worden gewoonlijk dezelfde dag nog verzonden. Je kan er ook voor kiezen om de bestelling zelf af te halen op Neon 27, Oud Gastel.   
   
1.2  Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling wat nu?

  
Een foutje kan altijd gemaakt worden. Bel tijdens openingstijden meteen naar de winkel op 0165329503. Buiten openingstijden gebruik je de chat op de website of stuur je een appje naar 0628565517.

Bestellingen die al ingepakt zijn kunnen niet meer aangepast worden.


1.3  Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

  
Je mag bestellingen ophalen op ons bezoekadres:
Neon 27
4751 XA Oud Gastel
   
1.4  Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
   

Je ontvangt direct een orderbevestiging.  

2. Betalen

  
2.1  Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  
  • iDeal of MisterCash: Veilig betalen via internetbankieren via uw eigen bank. 
  • Klarna: achteraf betalen.
  • Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen. Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.

2.2  Kan ik meerdere codes of kortingen inwisselen?

Per order kan je 1 kortingscode of beloning inwisselen. Het is niet mogelijk om meerdere codes is te wisselen.

Heb je per ongeluk punten verzilverd en al een andere korting in je winkelwagentje staan? Dan kan je de code gebruiken voor een andere order. De beloningen blijven in je account staan.

  
3.  Bezorgen

  
3.1  Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
 

Verzendkosten NL 

Vanaf €50 gratis verzonden

Kleine bestelling

€ 1,49

Envelop tot 100 gram
€2,49
Brievenbusdoosje

€ 2,99
Brievenbusdoosje met Track&Trace € 3,49
Track&Trace Pakket (vanaf €25)

€ 3,95

Track&Trace (van €5 tot €25)

€5,95

 

Niet alle artikelen passen door de brievenbus. Denk bijvoorbeeld aan de kralenborden, opbergdoosjes of rollen nylon koord. Ons systeem bepaalt automatisch of een pakketje door de brievenbus past.

Staat de optie envelop er niet tussen, dan passen jouw artikelen niet in een envelop.


  


3.2   Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij proberen bestellingen dezelfde dag nog te verzenden (muv zondag). Mocht u een bestelling met spoed nodig hebben, dan kunt u altijd even bellen of mailen. Wij proberen u bestelling dan met spoed te verzenden.    

   
Voor de bezorgtijden zijn wij geheel afhankelijk van PostNL en DHL. 95% van de post wordt de volgende dag bezorgd. Heeft u gekozen voor betaling via overschrijving dan wordt uw bestelling verzonden als de betaling binnen is. 
  

Verzendkosten België - Track & Trace Pakket

Alle pakketjes naar België gaan alleen nog met Track&Trace via PostNL. 

Track & trace pakket bij besteding €5-€15 € 6,95

Track & trace pakket bij besteding €15-€50
€ 5,95

Track & trace pakket bij besteding >€50
€2.95

Track & trace pakket bij besteding >€100
gratis

 

3.3  Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem een dag later niet binnen.
 
 

Helaas hebben wij geen enkele invloed op de bezorgtijden van PostNL en DHL. Heeft u een bestelling echt de volgende dag nodig, dan adviseren wij u om de bestelling met de pakketservice te laten versturen. Heeft u de bestelling na een aantal dagen nog steeds niet in huis, neemt u dan contact op met de klantenservice. Het kan echter wel tot 8 dagen duren voordat PostNL bestelling bezorgd.
 

4.  Retouren


4.1  Kan ik mijn bestelling retourneren?

 

Je kan de retour zelf aanmelden via deze link: https://account.kraaltjesvanrenate.nl/

Voor het aanmelden heb je tot 15 dagen na ontvangst. De retour moet daarna binnen 15 dagen bij ons binnen zijn.

In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd terugsturen. Er zijn een aantal artikelen die speciaal op maat gemaakt/geknipt worden en die zijn dan ook uitgesloten van retour:

  • schakelketting, jasseron, ballchain
  • leer koord (gevlochten, plat, stitched, rond)
  • kaartjes nylon
  • diy rocailles boxen
  • oorbellen

 Breng ons altijd eerst via de mail op de hoogte van een retour, zodat we de retour snel kunnen verwerken. Het aankoopbedrag wordt binnen 30 dagen terug betaald. We betalen de bestelling uit zoals er ook betaald is (heb je met paypal betaald, dan storten we ook via paypal terug).


  

4.2  Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
   

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor eigen rekening. 

Let op! Is je bestelling gratis verzonden en komt je bestelling na de retour onder de €50 terecht. Dan worden de verzendkosten van €3,95 met de retour verrekend.
  

4.3  Ik wil graag een aantal artikelen ruilen.
  
Artikelen kunnen alleen na overleg geruild worden. Op deze manier kunnen wij de artikelen snel voor je omruilen.   
   

4.4  Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
   

Neemt u contact op met de klantenservice (bel, mail of via whatsapp) dan proberen wij het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Heeft u beschadigde artikelen ontvangen mailt u ons dan een foto, dan kunnen wij u zo snel mogelijk nieuwe producten toesturen.

5 Ik heb een kortingscode ontvangen

De kortingscode vul je in je winkelwagentje in. Je mag 1 kortingcode per bestelling gebruiken. Kortingen kunnen achteraf niet meer verrekend worden.

Heb je een korting voor gratis verzenden bij jouw order gekregen? Deze is geldig vanaf €5 en geldt alleen voor brievenbuspost.

Hoe gaaf zijn deze acryl kralen? Licht van gewicht maar het lijken net echte natuurstenen! Wij hebben een combi gemaakt van lila en groen: herfstkleuren maar toch nog erg vrolijk.
Maak de gaafste bagcharms met ons! We geven je allerlei voorbeelden om zelf de tofste bagcharms te maken.
New trend alert: bold beads! We hebben deze kralen in allerlei kleuren en maten. Heel simpel om te maken, maar onwijs tof om te dragen! Hieronder shop je alle gebruikte artikelen.

Zoeken