Een foutje kan altijd gemaakt worden. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via het contactformulier. Indien de order nog niet verwerkt is kunnen wij hem aanpassen.
1.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur.
Per order kan je 1 kortingscode of beloning inwisselen. Het is niet mogelijk om meerdere codes is te wisselen.
Heb je per ongeluk punten verzilverd en al een andere korting in je winkelwagentje staan? Dan kan je de code gebruiken voor een andere order. De beloningen blijven in je account staan.
Verzendkosten NL
Vanaf €50 gratis verzonden
Envelop tot 20 gram | € 0,99 | |
|
€1,99 | |
Brievenbusdoosje | € 2,49 | |
Brievenbusdoosje met Track&Trace | € 2,95 | |
Track&Trace Pakket (vanaf €25) |
€ 3,95 |
|
Track&Trace (van €5 tot €25) |
€4,95 |
Niet alle artikelen passen door de brievenbus. Denk bijvoorbeeld aan de kralenborden, opbergdoosjes of rollen nylon koord. Ons systeem bepaalt automatisch of een pakketje door de brievenbus past.
Kleine bestellingen passen met een envelop door de brievenbus en kunnen voor €0,99 verzonden worden. Staat de optie envelop er niet tussen, dan passen jouw artikelen niet in een envelop.
3.2 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij proberen bestellingen dezelfde dag nog te verzenden (muv zondag). Mocht u een bestelling met spoed nodig hebben, dan kunt u altijd even bellen of mailen. Wij proberen u bestelling dan met spoed te verzenden.
Voor de bezorgtijden zijn wij geheel afhankelijk van PostNL. 95% van de post wordt de volgende dag bezorgd. Heeft u gekozen voor betaling via overschrijving dan wordt uw bestelling verzonden als de betaling binnen is.
Verzendkosten België - Track & Trace Pakket
Alle pakketjes naar België gaan alleen nog met Track&Trace via PostNL. Helaas hebben we de laatste maanden steeds meer problemen met Bpost: pakketjes van Bpost die niet aankomen, verkeerd bezorgd worden en voor een dicht postkantoor staan. Daarom stappen we over op verzending via NL. De pakketjes naar België gaan vanaf nu iedere dag op de post ipv 1x in de week naar Bpost.
Track & trace pakket bij besteding €5-€15 | € 6,95 |
Track & trace pakket bij besteding €15-€50 | € 5,95 |
Track & trace pakket bij besteding >€50 | €2.95 |
Track & trace pakket bij besteding >€100 | gratis |
3.3 Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem een dag later niet binnen.
Helaas hebben wij geen enkele invloed op de bezorgtijden van PostNL. Heeft u een bestelling echt de volgende dag nodig, dan adviseren wij u om de bestelling met de pakketservice te laten versturen. Heeft u de bestelling na een aantal dagen nog steeds niet in huis, neemt u dan contact op met de klantenservice. Het kan echter wel tot 8 dagen duren voordat PostNL bestelling bezorgd.
4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kunt u de bestelling onbeschadigd terugsturen.
Er zijn een aantal artikelen die speciaal op maat gemaakt/geknipt worden en die zijn dan ook uitgesloten van retour:
Brengt u ons altijd eerst via de mail op de hoogte van uw retour, zodat we uw retour snel kunnen verwerken. Het aankoopbedrag wordt binnen 30 dagen aan u terug betaald.
4.2 Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.
4.3 Ik wil graag een aantal artikelen ruilen.
Artikelen kunnen alleen na overleg geruild worden. Op deze manier kunnen wij de artikelen snel voor uw omruilen.
4.4 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?