Zoeken

FAQ

 1. Bestellen

  
1.1  Hoe plaats ik een bestelling?
  
  • Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "in winkelwagen" knop te klikken. Hierna kunt u de bestelling afronden of verder winkelen. U kunt de producten in uw winkelwagentje altijd wijzigen of verwijderen.  
  
  • Stap 1: Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Indien u zich al eerder geregistreerd heeft, kunt u nu inloggen. Indien u zich niet eerder bij ons registreerd heeft kunt u dit nu doen. U kunt een ander afleveradres opgeven, de factuur wordt echter altijd met de bestelling meegezonden. Indien de bestelling bedoeld is als cadeautje geeft u dit dan bij de bestelling aan.
  • Stap 2: Hier kiest u de gewenste verzendmethode. De verzendkosten voor een bestelling onder de € 25 zijn € 0,99! Bestellingen kunnen voor € 2,95 met Track&Trace verzonden worden. T&T is gratis vanaf € 50. Met de gewone brievenbuspost (niet traceerbaar) kunnen bestellingen vanaf € 25 gratis verzonden worden.
  • Stap 3: Kies de gewenste betaalmethode. U kunt kiezen voor iDeal, MisterCash, Paypal of vooraf overmaken. Bestellingen die voor 12:00 uur 's middags geplaatst en betaald zijn worden gewoonlijk dezelfde dag nog verzonden. U kunt de bestelling ook zelf op komen halen, u kunt contact of met pin betalen.    
   
1.2  Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling wat nu?

  
Een foutje kan altijd gemaakt worden. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via het contactformulier. Indien de order nog niet verwerkt is kunnen wij hem aanpassen.


1.3  Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

  
U kunt bestellingen ophalen op ons bezoekadres:
Neon 27
4751 XA Oud Gastel
   
1.4  Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
   

 U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur.  

 

2. Betalen

  
2.1  Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  
  • iDeal of MisterCash: Veilig betalen via internetbankieren via uw eigen bank. 
  • Paypal: U kunt met uw Paypal account betalen, indien u uw creditcard aan uw Paypal account gekoppeld heeft kunt u ook met uw creditcard betalen.
  • Overschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen. Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.
  • Betalen bij afhalen: contant of per pin.

2.2  Kan ik meerdere codes of kortingen inwisselen?

Per order kan je 1 kortingscode of beloning inwisselen. Het is niet mogelijk om meerdere codes is te wisselen.

Heb je per ongeluk punten verzilverd en al een andere korting in je winkelwagentje staan? Dan kan je de code gebruiken voor een andere order. De beloningen blijven in je account staan.

  
3.  Bezorgen

  
3.1  Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
 

Verzendkosten NL 

Vanaf €50 gratis verzonden

Envelop tot 20 gram
€ 0,99
Envelop tot 100 gram
€1,99
Brievenbusdoosje
€ 2,49
Brievenbusdoosje met Track&Trace € 2,95
Track&Trace Pakket (vanaf €25)

€ 3,95

Track&Trace (van €5 tot €25)

€4,95

 

Niet alle artikelen passen door de brievenbus. Denk bijvoorbeeld aan de kralenborden, opbergdoosjes of rollen nylon koord. Ons systeem bepaalt automatisch of een pakketje door de brievenbus past.

Kleine bestellingen passen met een envelop door de brievenbus en kunnen voor €0,99 verzonden worden. Staat de optie envelop er niet tussen, dan passen jouw artikelen niet in een envelop.


  


3.2   Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij proberen bestellingen dezelfde dag nog te verzenden (muv zondag). Mocht u een bestelling met spoed nodig hebben, dan kunt u altijd even bellen of mailen. Wij proberen u bestelling dan met spoed te verzenden.    

   
Voor de bezorgtijden zijn wij geheel afhankelijk van PostNL. 95% van de post wordt de volgende dag bezorgd. Heeft u gekozen voor betaling via overschrijving dan wordt uw bestelling verzonden als de betaling binnen is. 
  

Verzendkosten België - Track & Trace Pakket

Alle pakketjes naar België gaan alleen nog met Track&Trace via PostNL. Helaas hebben we de laatste maanden steeds meer problemen met Bpost: pakketjes van Bpost die niet aankomen, verkeerd bezorgd worden en voor een dicht postkantoor staan. Daarom stappen we over op verzending via NL. De pakketjes naar België gaan vanaf nu iedere dag op de post ipv 1x in de week naar Bpost.

Track & trace pakket bij besteding €5-€15 € 6,95
Track & trace pakket bij besteding €15-€50
€ 5,95
Track & trace pakket bij besteding >€50
€2.95
Track & trace pakket bij besteding >€100
gratis

 

3.3  Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem een dag later niet binnen.
 
 

Helaas hebben wij geen enkele invloed op de bezorgtijden van PostNL. Heeft u een bestelling echt de volgende dag nodig, dan adviseren wij u om de bestelling met de pakketservice te laten versturen. Heeft u de bestelling na een aantal dagen nog steeds niet in huis, neemt u dan contact op met de klantenservice. Het kan echter wel tot 8 dagen duren voordat PostNL bestelling bezorgd.
 

4.  Retouren


4.1  Kan ik mijn bestelling retourneren?

 
Ja, u kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kunt u de bestelling onbeschadigd terugsturen.

Er zijn een aantal artikelen die speciaal op maat gemaakt/geknipt worden en die zijn dan ook uitgesloten van retour:

  • schakelketting, jasseron, ballchain
  • leer koord (gevlochten, plat, stitched, rond)
  • kaartjes nylon
  • diy rocailles boxen
  • oorbellen

Brengt u ons altijd eerst via de mail op de hoogte van uw retour, zodat we uw retour snel kunnen verwerken. Het aankoopbedrag wordt binnen 30 dagen aan u terug betaald.
  

4.2  Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
   

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening. 
  

4.3  Ik wil graag een aantal artikelen ruilen.
  
Artikelen kunnen alleen na overleg geruild worden. Op deze manier kunnen wij de artikelen snel voor uw omruilen.   
   

4.4  Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
   

Neemt u contact op met de klantenservice (bel, mail of via whatsapp) dan proberen wij het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Heeft u beschadigde artikelen ontvangen mailt u ons dan een foto, dan kunnen wij u zo snel mogelijk nieuwe producten toesturen.
5 Ik heb een kortingscode ontvangen
De kortingscode vul je in je winkelwagentje in. Je mag 1 kortingcode per bestelling gebruiken. Kortingen kunnen achteraf niet meer verrekend worden.
Heb je een korting voor gratis verzenden bij jouw order gekregen? Deze is geldig vanaf €5 en geldt alleen voor brievenbuspost.
We hebben alweer ;) een nieuwe collectie lint binnen! En niet zomaar eentje, de printjes zijn perfect voor het komende seizoen... Daarnaast kwam er een nieuwe collectie sleutelhangers online. De perfecte combi om sleutelhangers te gaan maken!
Zet de schakeltjes op je weefraam vast en je kunt er tussen rijgen met kraaltjes naar keuze! Wij hebben hierbij gebruik gemaakt van 11/0 miyuki delica kraaltjes.

Zoeken